شکوه خدمت خادمان مردم در شهرداری کاشان در پرتو شمیم رحمت

خبرگزاری شبستان:مناسبت های ملی و مذهبی فرصت مناسبی برای همدلی و همزبانی دولتمردان عرصه خدمت به مردم است که شهرداری کاشان در این راستا با شعار شکوه خدمت در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت ارائه خدمات گسترده رفاهی، تفریحی، عمرانی و ترافیکی قابل ملاحظه ای را در دستور کار قرار داده است.

بهره برداری از بوستان فردوس طاهرآباد کاشان همزمان با "لیله الرغائب " شب رحمت و برکت در قالب جشن "شمیم رحمت" هدیه ای ارزشمند و رضایت بخش و نشاط آور از  خادمین مردم در شورای اسلامی شهر و شهرداری کاشان به شهروندان این شهر بود.

سید محمد ناظم رضوی، شهردار کاشان، در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: ارائه خدمات قابل توجه رفاهی، تفریحی و عمرانی از جمله ایجاد بوستان ها کوچکترین وظیفه شهرداری در قبال مردم کاشان در تمام مناطق و نواحی آن به ویژه بخش ها و نواحی حاشیه ای شهر است.

 

وی، ایجاد بوستان ها در فراهم کردن لحظات شاد و مفرح روحی برای خانواده به عنوان رکن اصلی اجتماع و محور پویا و تاثیرگذار جامعه را تاکید کرد و افزود:خانواده ها و شهروندان در فضای فعلی شهرها با همه مشکلات، چالش ها و دغدغه های فردی و اجتماعی نیاز مبرم به فضاهای رفاهی تفریحی و ایجاد روحیه شادابی و نشاط برای کار و تلاش و کسب روزی حلال دارند.

 

به گفته وی،شهرداری کاشان در این راستا برگزاری جشنواره های شکرانه و جشن های اعیاد ملی مذهبی را همزمان با افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی و خدماتی خود در دستور کار قرار داده است که نمونه این حرکت جشن شمیم رحمت در آیین بهره برداری از بوستان فردوس طاهر آباد است.

 

*احداث بلوار حرم تا حرم و کمربندی سردار شهید جواد کریمی

 

شهردار کاشان در ادامه با تقدیر از حُسن انتخاب مرکز ارتباطات و اموربین الملل این شهرداری در شب پر فیض و برکت "لیلة الرغائب" و نخستین شب جمعه از ماه نورانی و معنوی رجب در افتتاح بوستان فردوس طاهر آباد گفت:احداث بلوار حرم تا حرم، کمربندی سردار شهید جواد کریمی و پیست اسب دوانی طاهرآباد از دیگر طرح های در دست اجرا در این ناحیه شهری کاشان است.

 

ناظم رضوی، استقبال پرشور و شادی خانواده های طاهرآبادی به ویژه کودکان و نوجوانان و جوانان آنها را مایه مسرت، رضایت و ترغیب به خدمت رسانی مضاعف به شهروندان این ناحیه دانست و گفت:شهرداری کاشان تلاش می کند که بتواند با شکوه خدمت در سال همدلی و همزبانی بهترین و بیشترین خدمت را به مردم، نجیب، مومن، متعهد و تلاشگر این شهرستان ارائه کند تا موجبات رضایتمندی و شادی آنها را فراهم کند.

 

وی در پایان اظهارداشت: بوستان فردوس طاهرآباد با اعتباری حدود20میلیارد ریال و مساحت 40هزار متر مربع طی مدت 11ماه احداث و به بهره برداری رسید.


به گفته وی،این بوستان دارای زمین والیبال ساحلی ،مجموعه وسایل بازی کودکان ،ایستگاه ورزش همگانی، آلاچیق و فضای سبز است.

 

گفتنی است آیین افتتاح بوستان فردوس طاهر آباد در قالب جشن شمیم رحمت در پرتو  شکوه خدمت خادمان مردم در شهرداری کاشان ضمن اجرای ویژه برنامه های شاد و متنوع با اهدای تابلو فرش عکس شهردار کاشان از سوی مردم طاهر آباد و تقدیر آنها در قبال زحمات وی برای احداث این بوستان برگزار شد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 453481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha