اجرای حق و عدالت رویکرد وکلا و مشاورین قوه قضائیه است

خبرگزاری شبستان: رئیس کل دادگستری لرستان، با تاکید بر ضرورت تقویت مرکز وکلا و مشاورین حقوقی ماده ۱۸۷ قوه قضائیه، گفت: اعضای این مرکز ذهن خود را برای اجرای عدالت و احقاق حق تمرین داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، جعفر بدری، رئیس کل دادگستری استان لرستان امروز(5 اردیبهشت) در انتخابات اعضای هیئت مدیره مرکز وکلا ومشاورین ماده 187 قوه قضائیه، گفت: این مرکز فعالیت های خوبی چه از لحاط فرهنگی و سایر جهات داشته است.

 

وی، با بیان اینکه اعضای این مرکزانسجام خوبی دارند، افزود: یکی از برگ های برنده این مرکز ارتباط خوب و قوی با دستگاه قضایی است.

 

بدری، تصریح کرد: این ارتباط با دستگاه قضایی می تواند این مرکز را در اجرای اهداف خود کمک کند.

 

این مقام قضایی، با تاکید بر ضرورت تقویت این مرکز، خاطرنشان کرد: آینده مرکز وکلا و مشاورین ماده 187 قوه قضائیه روشن است و آنها بهتر می توانند شئونات قضات را رعایت کند.

 

بدری، ادامه داد: با تقویت این مرکز اعضای آن احساس نخواهند کرد اختیارات کمی دارد و می تواند در محاکم به خوبی از حق دفاع کند.

 

وی ادامه اداد: اعضای این مرکز ظرفیت بالایی دارند و می توانند به کلیه پرونده های مهم وارد شوند.

 

بدری، با اشاره به اینکه قضاتی که پشت میز قضاوت می نشینند، با وجود اینکه منصوب دولت هستند، اما عدالت را رعایت می کنند، اظهار داشت: اعضای مرکز وکلا و مشاورین مادره 187 نیر چنین جایگاهی دارند.

 

رئیس کل دادگستری لرستان، با تاکید به اینکه وکلا ومشاوران حقوقی ذهن خود را برای اجرای عدالت تمرین داده اند، ابراز کرد: وکلا و مشاورین حقوقی ماده 187 قوه قضائیه، اجرای عدالت را ملکه ذهن خود کرده اند.

 

وی تاکید کرد: زمانی که عدالت برای انسان ها ملکه ذهن شود در هر پست و سمتی قرار گیرند، موفق خواهند شد.

 

این مقام قضایی، با تاکید به اینکه باید در کار مدیریتی تبعیض ایجاد نشود، ابراز کرد: افرادی که قانون و قضاوت می دانند در کارهای اجرایی و سایر جاها نیز موفق هستند، زیرا میزان را در دست دارند و با افرادی که از قاون چیزی نمی دانند فرق دارند.

 

بدری تصریح کرد: کسی که عدالت خوانده است، حقوق می داند، میزان در اعمال او رفتار قانون و اجرای عدالت است.

 

وی با اشار به خدمات وکلا ماده  187قوه قضاییه، افزود: این وکلا انصافا همیشه فعال هستند و در جهت خدمت به ارباب رجوع تلاش می کنند.

 

رئیس کل دادگستری لرستان، با بیان اینکه گرچه شاید ارشاد و معاضدت مردم کافی نباشد، ولی همین که این قشر جامعه را راهنمایی می کنند خدمت بزرگی است.

 

وی با اشاره به همکاری این وکلا با کمیته امداد امام خمینی (ره)، ابراز کرد: این نهاد کمک های خیر خواهانه را وظیفه ذاتی خود می داند.

 

بدری، با بیان اینکه هدف آنها اجرای عدالت است، بیان کرد: وکیل هدفش هدف موکل است، اما این وکلا هدفشان اجرای حق و اجرای عدالت است.

 

رئیس کل دادگستری لرستان، با اشاره به وضعیت انتخابات هیئت مدیره و بازرسان هیئت مدیره مرکز وکلا ومشاورین ماده 187 قوه قضائیه، گفت: استقبال گسترده وکلا و شرکت در انتخابات هیئت مدیره نشان  دهنده عملکرد مثبت اعضاء هیئت مدیره مرکز مشاورین ماده 187 است.

 

پایان پیام/

کد خبر 453520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha