یک گیلانی معاون توسعه منابع و پشتيبانی سازمان شهرداری ها و دهياری های كشور شد

خبرگزاری شبستان: اسد معانی با حکم معاون عمران وزیر کشور به سمت معاون توسعه منابع و پشتيبانی سازمان شهرداری ها و دهياری های کشور منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، اسد معانی، با حکم معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزير كشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهياری های  به سمت معاون توسعه منابع و پشتيبانی سازمان شهرداری ها و دهياری های کشور منصوب شد.

متن حکم خندان دل، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در خصوص انتصاب اسد معانی به شرح ذیل است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور منصوب می نمایم.

امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با ایجاد تعامل و همکاری با مشاورین، معاونین، مدیران و همکاران شاغل در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، با اتخاذ تدابیر اجرائی و موثر، موجبات شکوفائی هر چه بهتر خدمت رسانی به آحاد هموطنان عزیز در اقصی نقاط کشور در نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مدنظر قرار دادن منویات و مطالبات مقام معظم رهبری « مدظله العالی» و سیاست های دولت تدبیر و امید را فراهم آورید.

توفیقات روزافزودن جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسئلت دارم.

در مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه منابع و پشتيبانی سازمان شهرداری ها و دهياری های کشور از خدمات محمد امامی امين معاون پيشين تقدير و اسد معانی به عنوان معاون جدید توسعه منابع و پشتيبانی سازمان شهرداری ها و دهياری های کشور منصوب شد.

گفتنی است، اسد معانی پیش از این مدیرکل حوزه ریاست و مشاور رییس دیوان محاسبات کشور و دوره ای مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان بوده است، وی متولد شهرستان مرزی بندر آستارا است.

کد خبر 453645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha