اعتکاف محل بیمه کردن خانواده و فرزندان از گزند فتنه‌های دشمنان است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به فضای معنوی اعتکاف گفت: اعتکاف محل بیمه کردن خانواده و فرزندان از گزند فتنه‌های دشمنان است. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد امروز (۶ اردیبهشت) در نشست برنامه ریزی برگزاری مراسم اعتکاف شهرستان یزد در اداره تبلیغات اسلامی یزد گفت: اعتکاف زمینه‌های مناسبی را در راستار پرورش فرزندان به ما می‌دهد که ما می‌توانیم با حضور در این مراسم معنوی فرزندان و خانواده خود را از گزند حوادث بیمه کنیم. 

وی افزود: آیکی از حوزه‌های موفق ما همین اعتکاف و مراسم‌های معنوی است زیرا در این حوزه‌ها نه تنها ما را تحریم نمی‌کنند بلکه هر روز بر فعالیت خود در این حوزه می‌افزایند و برنامه‌هایی را با زبان فارسی در شبکه‌های خود با موضوعات مختلف برای ما تولید می‌کنند. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: هدف نهایی دشمنان این است که دین اسلام را در جهان ضعیف و در ‌‌نهایت آن را نابود کنند و در حال حاضر همه ما به نوعی در خانواده‌هایمان با این موضوع دست به گریبان هستیم. 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی خاطرنشان کرد: دشمنان در بسیاری از موارد ما را تحریم کرده‌اند اما جای سوال دارد که چرا آنان ما را در حوزه فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای تحریم نمی‌کنند. 

وی ادامه داد: آنان در این حوزه‌ها نه تنها ما را تحریم نمی‌کنند بلکه هر روز بر فعالیت خود در این حوزه می‌افزایند و برنامه‌هایی را با زبان فارسی در شبکه‌های خود با موضوعات مختلف برای ما تولید می‌کنند.

پایان پیام/

کد خبر 453810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha