پارک موزه شهری در یزد ایجاد می‌شود/ سازه‌های تبلیغاتی غیرقانونی در سطح شهر جمع آوری می‌شوند

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد با اشاره به فرهنگ سازی در خصوص فضای شهری گفت: سازه‌های تبلیغاتی غیرقانونی در سطح شهر جمع آوری می‌شوند. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، مسعود تاج آبی، مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد امروز (۶اردیبهشت) در جمع خبرنگاران گفت: مجموعه فعالیت‌های شهرداری در چند سال گذشته تحت تاثیر مدیران شهری بر روی پروژه‌های عمرانی بود و با توجه به وظایف این سازمان حرکت شروع شد ولی با توجه به عدم توجه به زیباسازی شهر این بخش نیز دچار تحول شده بود. 

وی افزود: با توجه به فعالیت‌های جدید انجام شده،  بودجه سازمان در سال ۹۱ یک میلیارد ریال بود که ما ان را در سال ۹۳ به هفت میلیارد ریال رساندیم و امسال نیز با توجه به فعالیت‌های انجام شده این فعالیت‌ها را با میزان ۳۰ درصد منابع مالی افزایش بودجه داشتیم. 

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که سازه‌های تبلیغاتی جدید در شهر اضافه نکنیم بلکه با تقویت سازه‌های موجود این را بهبود بخشیم و در این راستا نیز از تبلیغات غیر مجاز جلوگیری کرده و آن‌ها راجمع آوری نماییم. 

تاج آبی با اشاره به وظایف این سازمان تصریح کرد: ایستگاه‌های اتوبوس یکی از بحث‌های مهم بود که ایجاد و بهسازی ان را ما بر عهده گرفتیم تا از این طریق کارکرد مناسب داشته باشیم و زیبایی شهر را نیز افزایش دهیم. 

وی ادامه داد: ساماندهی می‌ادین، روشنایی شهر‌ها، ساماندهی بافت تاریخی، پل‌های عابر پیاده از جمله فعالیت‌های ما بود که با توجه به اهمیت نور‌پردازی در شهر، ما نیز بدان اهیمت ویژه‌ای قائل شدیم. 

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد بیان کرد: ما برای مناسبت‌ها، برنامه‌هایی به منظور ماندگاری این فضا‌ها داریم تا بتوانیم در سال‌های متمادی از آن‌ها استفاده نماییم. 

تاج آبی خاطرنشان کرد: پارک موزه شهری یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما است که با توجه به فعالیت‌های حجمی، ما در تلاشیم تا بتوانیم شهر یزد را از این طریق بشناسانیم. 

وی ادامه داد: مبلمان شهری نیز از دیگر کارهای ما است تا بتوانیم با کارهایی از قبیل ساخت سطل‌های زباله و نیمکت‌ها، آب خوری‌ها، نما و زیبایی شهر را حفظ کنیم. 


پایان پیام/

کد خبر 453836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha