اولویت‌های دستگاه قضا در مجموعه دادگستری

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: یادآوری و تذکر تعالیم دینی و عبادی و در مسیر اعتلای فرهنگ دینی از اولویت‌های دستگاه قضا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد رضا عرشیان روز گذشته (۱۰ اردیبهشت ماه) در جلسه شورای معاونین دادگستری یزد که با حضور روسای حوزه‌های قضائی و دادستانهای سراسر استان تشکیل شده بود، گفت: فرهنگ دینی، نشاط و شادابی را برای مجموعه کارکنان به ارمغان می‌آورد و از اولویت‌های این بخش است و همه باید در این مسیر یار و همراه برنامه‌های فرهنگی باشند.

وی افزود: آموزه‌های دینی همه دعوت به همدلی و همربانی جامعه دارد و ما نیز برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و به ویژه عنوان سال جاری باید با ارتقاء فرهنگ دینی و اسلامی در جهت همدلی و هم زبانی حرکت نمائیم.

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد خاطرنشان کرد: این مقام قضائی خاطر نشان کرد: فرهنگ دینی، نشاط و شادابی را برای مجموعه کارکنان به ارمغان می‌آورد و همه باید در این مسیر یار و همراه برنامه‌های فرهنگی باشند.

عرشیان بیان کرد: جلسات اخلاق حرفه‌ای در دادگستری تشکیل خواهد شد که با حضور اساتید مجرب حوزه اخلاق جلسات در اخلاق برای کارکنان به صورت سلسله وار برگزار می‌شود که بدون شک تأثیرات زیادی را خواهد داشت.

وی برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم در رشته‌های حفظ، مفاهیم، ترتیل و قرائت تحقیق را برای کارکنان قوه قضائیه را یادآور شد، گفت: قبل از مرحله کشوری این مسابقات، مرحله شهرستانی، استانی و منطقه‌ای نیز برگزار می‌شود

پایان پیام

 

کد خبر 455096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha