بهره مندی جوانان کمیته امداد استان مرکزی از برنامه های تابستانی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از بهره مندی جوانان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از برنامه های تابستانی این نهاد خبرداد.

مهندس محسن ولیئی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: 6 هزار و 230 نفر از جوانان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در فصل تابستان از برنامه های اوقات فراغت این نهاد بهره مند می شوند.


وی افزود: این نهاد تابستان امسال با برگزاری برنامه های مختلف از جمله اردوهای سراسری، منطقه ای، یک روزه، برگزاری کانون های دائم در شهر های اراک و ساوه و کانون های موقت در تمامی شهرستان ها و همچنین معرفی دانش آموزان به کانون های دیگر، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، نسبت به غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تحت حمایت اقدام کرده است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های این نهاد آموزش های مختلف به ویژه در زمینه اشتغال برای جوانان مستعد شغل می باشد که از طریق حوزه اشتغال این نهاد صورت می گیرد.


وی در پایان تصریح کرد: برای رفاه حال6 هزار و 230 جوان تحت حمایت درتابستان امسال در قالب اوقات فراغت جوانان اعتباری بالغ بر بیش از 15 میلیون تومان هزینه می شود.


پایان پیام/

کد خبر 45897

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha