مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد از قاری برتر جهان اسلام تجلیل کرد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با حضور در منزل قاری برتر جهان اسلام از وی تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سیدمحمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد امروز(۱۲ خردادماه) با حضور در منزل حاج حسن دانش نفر برتر سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از وی تجلیل کرد.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی در این مراسم گفت: حضور فردی شیعی در مسبقات بین المللی قرآن کریم و کسب رتبه برتر در این مسابقات عاملی برای خوشحالی جهان تشیع و به ویژه مردم ایران اسلامی است.

وی افزود: ویژگی بسیار مناسب حاج حسن دانش طلبه بودن وی است که این ویژگی سببی برای تشویق طلاب و دانش اموختگان حوزه های علمیه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: موفقیت شما نور امیدی را در استان ها  شهرستان ها ایجاد می کند تا اینگونه تصور نشود که درخشش در میادین مختلف مختصص استان های بزرگ کشور است.

حسن دانش، نفر اول سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم نیز در این دیدار فت: این موفقیت فتح بابی برای موفیت جوانان و نوجواان استان در زمینههای مختلف باشد.

وی افزود: این موفیت توانسته است جو استان را تغییر دهد وتا جایی که بسیاری از خانواده ها فرزندان خود را به حضور در عرصه های قرآنی تشویق می کنند.

دانش با اشاره به عملکرد خوب سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فعالیت های قرآنی گفت: این سازمان توانسته است با توجه به بودجه های در اختیار بهترین استفاده را داشته باشد.

پایان پیام/

کد خبر 462962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha