رفتار و منش امام خمینی(ره) براساس قرآن و زندگانی پیامبران و ائمه (علیهم السلام)  بود

خبرگزاری شبستان: مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) گفت: رفتار و منش امام خمینی(ره) براساس قرآن و زندگانی پیامبران و ائمه( علیهم السلام) بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید حسن میررحیمی، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد در مراسم هیات قمربنی هاشم در یزد ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام زمان(عج) و همچنین گرامیداشت سالگرد رحلت امام خیمین(ره) گفت: امام زمان(عج) تمامی خوبی ها را دارا هستند و در صورتی که ما با زندگانی اهل بیت آشنا باشیم و آنها را در زندگی خود منشا قرار دهیم به خوبی می توانیم رضایت خدا و امام زمان(عج) را داشته باشیم.

وی افزود: ما باید با ظلم ستیزی و کمک به محرومین در مقابل ظلم بیایستیم و با زندگی در جامعه اسلامی براساس رهنمودهای خداوند و ائمه زندگی اسلامی را داشته باشیم.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد همچنین ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) خاطرنشان کرد: امام هرگز در مقابل ظلم و جور سکوت نکردند و در هر حالی از حق مظلوم در برابر ستمگر پشتیبانی کرد.

حجت الاسلام میررحیمی خاطرنشان کرد: رفتار و منش امام(ره)  اقتباس از قرآن و قیام پیامبران در برابر ظلم بود به نحوی که در مقابل طاغوت زمان و آمریکا ایستاد و با انقلاب اسلامی جامعه را به سمت تعالی هدایت نمود.

وی ادامه داد: امام(ره) با شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی به اسلام ناب توجه نمود و با این شعار تمامی استکبار را کنار زد و امروز نیز اگر ما این شعار را سرلوحه کار خود قرار دهیم به بهترین نحو پیروز خواهیم شد.

 

کد خبر 463114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha