طرح های قرآنی تاثیر بالایی در زمینه فرهنگی و اعتقادی در جامعه دارد

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به برگزاری طرح های قرآنی در ماه رمضان مبارک گفت: طرح های قرآنی تاثیر بالایی در زمینه فرهنگی و اعتقادی در جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد امروز( 16 خرداد) در جلسه هماهنگ و تبادل نظر مسئولین در خصوص طرح «با قرآن در رمضان» گفت: ما در جامعه ظرفیت های متنوعی داریم که می توانیم از آنها به منظور استفاده در ماه های مختلف از جمله ماه مبارک رمضان استفاده کنیم.
 
وی افزود: طرح « با قرآن در رمضان » فعالیتی مناسب در جهت جامعه قرآنی است که در این راستا نیز بایستی به گونه ای برنامه ریزی شود که زمینه برای حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم فراهم شود.
 
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد خاطرنشان کرد :به طور قطع این برنامه از تاثیر فرهنگی و اعتقادی بالایی در سطح جامعه برخوردار است  که باید با همکاری دستگاه های مختلف برای آن برنامه ریزی کرد.
 
طالبی تصریح کرد: برنامه های ما بایستی به گونه ای باشد که امکان جذب سلایق مختلف را داشته باشد و شور قرآنی را نیز در جامعه افزایش دهد.
 
غیاثی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این نشست  بر لزوم ایجاد تنوع در این برنامه تاکید کرد و گفت: باید با برگزاری مسابقات مختلف زمینه را برای حضور حداکثری مردم فراهم کرد.
 
وی اظهار داشت: در صورت وجود امکانات قنی می توان این طرح را در مساجد مختلف و یا حتی در شهرستان ها برگزار کرد.
 
پایان پیام/
کد خبر 463325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha