طرح «با قرآن در رمضان»، طرحی موثر در زمینه جامعه قرآنی است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری طرح «با قرآن در رمضان» در ماه مبارک رمضان گفت: این طرح، طرحی موثر در زمینه جامعه قرآنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد امروز( 16 خرداد) در جلسه هماهنگی و تبادل نظر مسئولین در خصوص طرح «با قرآن در رمضان» گفت: ماه رمضان در پیش است که ما معتقدیم ماه رمضان فرصتی مناسب برای خودسازی و بازگشت به خویشتن است.
 
وی افزود: طرح قرآنی با عنوان «با قرآن در رمضان» به مدت چهار سال است که با همکاری دستگاه های مربوطه از جمله صداو سیما در حال برگزاری است و امیدواریم این طرح در رمضان امسال نیز به خوبی برگزار شود.
 
حجت الاسلام کوهستانی خاطرنشان کرد: همراهی مردم با طرح های قرآنی از جمله این طرح اثرات بسیار مناسبی در جامعه دارد که حضور در مراسم و هنچنین همراهی در منازل نیز از مزایای این طرح است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: طرح با قرآن در رمضان مربوط به یک اداره خاص نیست بلکه همکاری دستگاه ها در این میتواند اثرات و فواید بسیاری برای جامعه داشته باشد.
 
وی همچنین با اشاره به موفقیت حاج حسن دانش،  قاری یزدی در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: با کسب این مقام انتظارات از قاریان قرآن و برنامه های قرآنی استان افزایش یافته است که امیدواریم همچنان این افتخارات ادامه داشته باشد.
 
پایان پیام/
کد خبر 463322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha