نشست هم اندیشی رابطین منطقه ای خواهران کانون های فرهنگی، هنری مساجد یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: نشست هم اندیشی رابطین منطقه ای خواهران کانون های فرهنگی، هنری مساجد یزد در محل بوستان طوبی یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست هم اندیشی رابطین منطقه ای خواهران کانون های فرهنگی، هنری مساجد یزد امروز (26 خرداد) در محل بوستان طوبی یزد برگزار شد.

شیما عزیزی، مسئول واحد خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در این مراسم  گفت: کار فرهنگی در جهت اندیشه ورزی و ارتقای سطح سواد فرهنگی کانون ها و همچنین در راستای احیای گفتمان نظام زن و خانواده از طریق تشکیلات منسجم و هدفمند در بستر مسجد تراز اسلامی است.

وی افزود: فعالیت های فرهنگی می تواند راهی برای رسیدن به جامعه اسلامی در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی و همچنین تلاش در جهت قرار گرفتن مسجد به عنوان پایگاه فعالیت های حوزه زن و خانواده و نشر و احیای این گفتمان باشد.

مسئول واحد خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد تصریح کرد: در سطح خرد نیز وظیفه کانون های مساجد شناسایی، ساماندهی، به کار گیری  و ارتقای ظرفیت ها و قابلیت های مساجد با نگاه تشکیلاتی براساس اولویتهای ستادی و استانی خواهران است.

عزیزی ادامه داد: لزوم برنامه ریزی در حوزه زنان و تدوین راه کارهای موثر جهت حضور انان در عرصه فعالیت های مختلف کانون ها نیز از موارد دیگر مورد تاکید در کانون های مسجد است.

وی گفت: ما باید در کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه اهمیت کار تشکیلاتی و شناسایی ظرفیت های موجود در هر منطقه، استقبال از ماه مبارک رمضان و برنامه ریزی با توجه به سه مولفه( نشاط و تربیت و اموزش)، تبیین برنامه های شورای مشورتی حوزه خواهران برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم بر این اساس فعالیت های مناسبی را داشته باشیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 465856

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha