نشست شورای مشورتی خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: نشست شورای مشورتی خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با حضور بانوان دستگاه های مرتبط با مساجد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست شورای مشورتی خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد امروز(3 خرداد) با حضور بانوان ادارات مرتبط با مساجد استان یزد برگزار شد.

شیما عزیزی، مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد در این نشست با اشاره به بیانات مقام مظعم رهبری در خصوص کرامت زن گفت: واحد خواهران یکی از واحدهای پویا در مساجد است که می تواند در راستای کرامت زنان در جامعه تلاش کند.

وی افزود: در سطح کشور اولین چشم انداز به طور خاص در راستای فعالیت های بانوان در مساجد نوشته شده است که ما نیز در کانون های مساجد آن را با برنامه هایی آغاز کرده ایم.

مسئول واحد خواهران کانون مساجد یزد خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های ما برای هم افزایی بین بانوان دستگاه های مرتبط با مساجد، برگزاری نشست های مشورتی به صورت فصلی است که امیدواریم بتوانیم برای رسیدن به تمدن اسلامی و همکاری سنگرها در جنگ نرم گام برداریم.

عزیزی تصریح کرد: ما در کانون های مساجد استان یزد در قسمت خواهران تعداد 24 سرشبکه داریم که بر اساس منطقه بندی در شهر یزد با آنها در ارتباط هستیم.

وی افزود: تعداد 30 نفر از خواهران به عنوان مسئولین کانون های مساجد در استان یزد فعال هستند که عمده ترین فعالیت آن ها نیز به صورت شبکه ای است.

مسئول واحد خواهران کانون مساجد یزد خاطرنشان کرد: برگزاری حلقه های تربیتی چهره به چهره، تربیت معلم قرآن کریم، تیم مشاورین مذهبی، ایجاد هسته های پژوهشی، برگزاری جشنواره های قرآنی از جمله فعالیت های ما در بخش خواهران است.

 

پایان پیام/

کد خبر 467804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha