ارائه ۸۰ عنوان کتاب در زمینه تفسیر علوم قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن

خبرگزاری شبستان: مسئول غرفه موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) از ارائه ۸۰ عنوان کتاب در زمینه تفسیر علوم قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن خبرداد و گفت : در غرفه این موسسه در بخش حوزوی ، مشاوره نگارش پایان نامه های قرآنی ارائه می شود.

علی مسعودی ، مسئول غرفه و مسئول ارتباط با رسانه ها موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به فعالیت های این موسسه در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت : این موسسه در دوبخش حوزوی و دانشگاهی در سه مقطه کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری و در 13 رشته گروه علمی و 17 رشته گرایشی فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه محصولات متنوعی از سوی موسسه در نمایشگاه عرضا شده است ، گفت : بخشی از محصولات در زمینه تفسیر علوم قرآنی است که در مجموع 80 عنوان کتاب در این گروه ارائه شده است که می توان از آنها ، کتاب تفسیر معارف و اخلاق قرآنی آیت الله مصباح یزدی را نام برد.

مسعودی با اشاره به ارائه دوفصلنامه قرآن شناخت که دارای رتبه علمی و پژهشی است ، گفت : 13 شماره از این نشریه تاکنون به مدیرمسئولی آیت الله رجبی چاپ شده است که در نمایشگاه ارائه شده است.

مسئول غرفه موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در نمایشگاه قرآن اضافه کرد : تمامی 21 عنوان نشریه این موسسه شامل 18 عنوان نشریه تخصصی و 3 عنوان نشریه عمومی که نشریات «علمی و پژوهشی» ، «علمی و ترویجی» و «علمی و تخصصی» را در بر می گیرد، در نمایشگاه ارائه شده است که علاقه مندان می توانند برای اشتراک آنها در غرفه این موسسه در بخش حوزوی واقع در سالن باغ کتاب اقدام کنند.

وی ادامه داد : موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در بخش فروش نیز دارای غرفه است و علاقه مندان به تهیه آثار این موسسه می توانند به این غرفه مراجعه کنند.

مسعودی با اشاره به اینکه در مجموع 35 عنوان کتاب در زمینه های مشاوره و خانواده و همچنین کودک و نوجوان در غرفه های این موسسه ارائه شده است ، تصریح کرد : پایان نامه های برتر جشنواره های قرآنی و همچنین چکیده تمامی پایان نامه های علوم قرآنی نیز ارائه شده است.

مسئول غرفه موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد : همچنین توسط کارشناسان و مشاوران در غرفه این موسسه در بخش حوزوی ، مشاوره برای نگارش پایان نامه های قرآنی در مقاطع مختلف تحصیلی ارائه می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه مرکز پژوهشی علوم عقلی این موسسه در حال تدوین دایره المعارف علوم عقلی است، گفت : این مرکز 12 نرم افزار در زمینه علوم عقلی شامل 8 عنوان با نام کنزالحکمه، اصطلاح نامه منطق ، فلسفه و عرفان تولید کرده است که برخی از این آثار در سطح کشور برای اولین بار اتفاق افتاده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 468876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha