برگزاری کلاس‌های حفظ و ختم قرآن کریم در کانون غدیر ایلام

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی و هنری غدیر شهر ایلام از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان در این کانون خبر داد.

احمد خانی، مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری غدیر مسجد امیرالمؤمنین(ع) شهر ایلام، صبح امروز(13 تیر) در  با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این کلاس‌ها برای خواهران و برادران عضو کانون‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

 

وی، تصریح کرد: کلاس‌های حفظ و قرائت قرآن کریم هرروزه برای خواهران ساعت 15 هرروز با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود که تاکنون استقبال بسیار گسترده‌ای از این کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی صورت گرفته است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری غدیر مسجد امیرالمؤمنین(ع) شهر ایلام، یادآور شد: کلاس‌های آموزشی قرآن کریم نیز هرروز ساعت 19 تا اذان معرب برای برادران برگزار می‌شود که این کلاس‌های تأثیر بسیار زیادی در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دارد.

 

خانی، افزود: همچنین در ایام ماه مبارک رمضان برنامه ضیافت افطاری با همکاری خیرین محله، دبیرخانه کانون‌های مساجد، بسیج و سپاه ناحیه ایلام و هیئت‌امنای مسجد امیرالمؤمنین(ع) شهر ایلام برگزار  و نماز جماعت باشکوه خاصی در این مسجد برپا می‌شود.

 

وی، برگزاری مسابقه فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه‌های این کانون برشمرد و گفت: این برنامه‌ها از سری برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌ها در راستای جذب جوانان به مسجد و ترویج فرهنگ قرآنی و اسلامی برگزار می‌شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری غدیر مسجد امیرالمؤمنین(ع) شهر ایلام، در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود که با برنامه‌های متنوع فرهنگی زمینه حضور جوانان در مسجد و ایجاد شورونشاط دینی در بین آنان فراهم شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 470043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha