تلاش دشمنان برای تحریف اسلام ناب و وقایعی همچون واقعه غدیر است

خبرگزاری شبستان: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با اشاره تحریف واقعه غدیر در طول تاریخ گفت: امروز نیز دشمنان در تلاشند تا اسلام ناب را همچون واقعه غدیر تحریف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام علی گندمی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد امروز (16 تیر) در جلسه هماهنگی روابط عمومی و بسیج رسانه سپاه الغدیر استان یزد با مسئولین روابط عمومی و بسیج رسانه شهرستان های استان یزد در خصوص برگزار دوره مقدماتی و تکمیلی در شهرستان های یزد با اشاره به مباحث قرآنی گفت: موضوع عدم تحریف قرآن کریم یکی از تاکیدات قرآن است و وجود آن به عنوان دستور العمل در زندگی است و باید با استفاده از قرآن و سیره زندگانی اهل بیت زندگی خود را به سمت تعالی سوق دهیم.

 

وی افزود: قرآن برای زندگی همه ما نقشه مسیر زندگی و دستور العمل قوی زندگی است و همانطور که در قرآن بیان شده خداوند در خصوص تحریف قرآن نیز خودش محافظ است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: دشمن امروز در تلاش است تا فرهنگ اسلام را تحریف کند و همانطور که واقعه غدیر را تحریف کردند امروز نیز در تلاش است تا اسلام واقعی را تحریف کند و می خواهند تا شخصیت های اسلامی را تحریف کند.

 

حجت الاسلام گندمی تصریح کرد: نقشه دشمن این است که حقانیت قرآن و عظمت اسلام را از بین ببرد و در این راستا نیز برای جمهوری اسلامی برنامه دارد.

 

وی ادامه داد: ما باید واقعیت های دین و واقعیت عظیم که مردم با وجود همه مشکلات برای آن ایستادگی کردند را به قلم توانمند رسانه ها رقم بزنیم و برای مردم جامعه و جهانیان تبیین نماییم.

 

پایان پیام/

کد خبر 470843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha