اجرای مسابقه قرآنی «ترنم وحی» در بجنورد

خبرگزاری شبستان: مسابقه قرآنی "ترنم وحی" همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و  به همت کانون فرهنگی و هنری مسجد  پنج تن آل عبا شهر بجنورد آغاز شد.

اسفندیار مکرمی، مدیر کانون فرهنگی و هنری "پنج تن آل عبا" شهر بجنورد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت: این مسابقه در قالب مسابقه کتابخوانی و برای نوجوانان و جوانان طراحی شده است.

وی اضافه کرد: سوالات مسابقه مذکور از کتاب "انوار السماء" طرح شده که با موضوع دانستنی ها  و مفاهیم آیات قرآنی تألیف شده است.

وی انس و الفت نوجوانان با قرآن و ارتقاء آگاهی آنان نسبت به مفاهیم و آموزه های معجزه رسول مکرم اسلام (ص) را از اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد.

مکرمی اضافه کرد: علاقه مندان تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارند برای شرکت در این  مسابقه سوالات را از محل دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و نیز مسجد "پنج تن آل عبا " بجنورد  واقع در خیابان 17 شهریور شمالی، خیابان خیام جنب آسایشگاه سالمندان پردیس، تهیه کنند و پاسخ های صحیح  را تحویل دهند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری "پنج تن آل عبا" شهر بجنورد در پایان افزود: ۱۵ تن از کسانی که پاسخ های صحیح را ارسال کنند به قید قرعه انتخاب  و  همزمان با عید سعید فطر  مورد تقدیر قرار می گیرند.

گفتنی است، کتاب "انوار السماء" تألیف "اسفندیار مکرمی" است و تاکنون سه مرتبه تجدید چاپ شده است.

پایان /

 

کد خبر 472394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha