استفاده از ظرفیت های مساجد بهترین راه برای تقویت پایه های دینی و اعتقادی مردم است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به گستردگی مساجد در استان یزد گفت: استفاده از ظرفیت های مساجد بهترین راه برای تقویت پایه های دینی و اعتقادی مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید محمذ شریف حسینی کوهستانی امروز( 5 مرداد) در نشست رسیدگی به امور مساجد در استان یزد با اشاره به تشکیل کمیته رسیدگی به امور مساجد در استان یزد گفت: این کمیته  با دستور آیت الله ناصری، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد تشکیل شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی از اقدامات در مساجد به صورت مختلف و سلیقه ای است این کمیته در جهت رفع این مشکلات تشکیل شده است که امیدواریم بتوانیم در این راستا گام موثری برداریم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: هیات امنا و امام جماعت مساجد بایستی هماهنگی لازم را داشته باشند تا بتوانند پویایی خود را بدست آورند.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی تصریح کرد: یکی از نکات مهم در استان یزد گستردگی مساجد در استان یزد است که این نقطه قوتی برای استان است و موجب پویایی مساجد می شود.

وی با بیان اینکه اصل وجود مساجد بسیار عالی است، افزود: باید بتوانیم از ظرفیت های موجود در مساجد برای تقویت پایه های دینی و اعتقادی مردم استفاده کنیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد مهمترین مشکل مساجد را وجود اختلافات و نحوه رسیدگی به اختلافات دانست و گفت: از مهمترین اهداف تشکیل کمیته مساجد رسیدگی به اختلافات مساجد می باشد.

پایان پیام/

کد خبر 475115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha