امروز حکومت ها و کشورها بر روی پاشنه تبلیغات می چرخند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت تبلیغات در جامعه امروزی گفت: امروز حکومت ها و کشورها بر روی پاشنه تبلیغات می چرخند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد روز گذشته(17 مرداد) در گردهمایی خانوادگی کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد که در محل اردوگاه امام جعفر صادق (علیه السلام) منشاد برگزار شد با بیان اینکه چه بخواهیم و چه نخواهیم امروز حکومت ها و کشورها بر روی پاشنه تبلیغات می چرخند، افزود: تبلیغات از ضروریات جامعه امروز است و این موضوع کاملا اثبات شده است.

وی افزود: حتی اگر قرار باشد در نقطه ای از جهان جنگی روی دهد ابتدا مقدمات آن از طریق تبلیغات ایجاد می شود تا زمینه برای جنگ فراهم شود.

حسینی کوهستانی اضافه کرد: اگر دشمنان به عراق، سوریه، افغانستان حمله کردند ابتدا بحث حقوق بشر، تروریست و .. را مطرح کردند و پس از چند سال حمله نظامی خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به واقعه کربلا اظهار داشت: در آن زمان نیز ابتدا جایگاه حضرت علی (علیه السلام) را تخریب کردند و گفتند ایشان نماز نمی خوانند سپس جایگاه امام حسن (علیه السلام) را نشانه رفتند تا ایشان را به شهادت رساندند و سپس جایگاه امام حسین (علیه السلام) را تخریب کردند و گفتند آن امام بر علیه خلیفه شورش کرده است و از این طریق زمینه جنگ را فراهم کردند.

حسینی کوهستانی با بیان اینکه تبلیغات شامل ۲  نوع مثبت و منفی است، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال تبلیغات مثبت و سازنده است.

وی تصریح کرد: در عصر کنونی تاثیرگزاری تبلیغات در عالم بر کسی پوشیده نیست و در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال تبلیغات در عرصه های دینی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به نقش زنان در مدیرت خانواده گفت: اگر مدیرت بانوان در منازل نباشد قطعا آقایان در محیط کار خود با مشکل ربرو خواهند شد و مطمئنا شما در ثواب فعالیت های تبلیغی همسران خود شریک هستید.

‌پایان پیام/

کد خبر 477722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha