اعزام دانش آموزان کمیته امداد استان مرکزی به اردوهای سراسری

رئیس اداره فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از اعزام 320 دانش آموز ممتاز تحت پوشش این نهاد به اردوهای سراسری خبر داد.

ناصر ناصری دوست، رئیس اداره فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: 320 نفر از دانش آموزان ممتاز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در مقاطع راهنمایی و متوسطه تابستان امسال به اردوهای سراسری استان های لرستان، البرز و خوزستان اعزام می شوند.


وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان تحت حمایت یکی از اهداف مهم این نهاد است، افزود: در تابستان امسال به لطف خداوند برنامه هایی همچون برگزاری کانون های دائم، موقت، پیروان ولایت و استفاده از امکانات دیگر دستگاه ها پیش بینی شده که یکی از آنها اعزام دانش آموزان به اردوهای مختلف در طول تابستان است.

 

ناصری دوست خاطرنشان کرد: این تعداد دانش آموز که در زمینه تحصیلی، رفتاری و موفقیت خانواده در امر اشتغال و مشارکت در برنامه های این نهاد موفق بوده اند به اردوهای تفریحی در استان های لرستان، البرز و خوزستان اعزام و از مکان های دیدنی این مناطق بازدید می کنند.


وی تصریح کرد: در حین انجام اردوها دانش آموزان از مهارت های فنی بسیار مطلوبی در رشته های مختلف و صنایع دستی برخوردار می شوند.


ناصری دوست افزود: برای اعزام این 320 نفر به استان های یاد شده اعتباری بالغ بر 166 میلیون و 400 هزار ریال هزینه می شود.


پایان پیام/

کد خبر 47803

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha