نشست هم اندیشی ستاد مردمی بزرگداشت دهه کرامت یزد با امام جمعه یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: نشست هم اندیشی ستاد مردمی بزرگداشت دهه کرامت یزد با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست هم اندیشی ستاد مردمی بزرگداشت دهه کرامت استان یزد با آیت الله ناصری، امام جمعه یزد امروز( 22 مرداد) با حضور محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد، محمدرضا دشتی، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد و مسئولین کانون های فرهنگی هنری مساجد و هیات انصار ولایت یزد برگزار شد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد در این مراسم با اشاره به برگزاری جشن های دهه کرامت به صورت مردم گفت: دو برنامه شاخص در این دهه کرامت شامل برگزاری جشن زیر سایه خورشید با حضور خدام بارگاه رضوی و جشن های مردمی دهه کرامت با عنوان «10 شب، 10 مسجد» با حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) است.

وی افزود: یکی از ویژگی های این جشن ها شامل مردمی بودن آنها است که با توجه به ارادت مردم یزد به ائمه و به خصوص امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) این جشن ها به صورت مردمی و پرشور برگزار می شود.

محمدرضا دشتی، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد نیز در این مراسم بیان کرد: رویکرد این سازمان در راستای برگزاری مراسم ها توسط مردم و به خصوص مساجد است که برای دومین سال با حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) در یزد برگزار می شود.

وی افزود: ما امسال نیز سلسله جشن های دهه کرامت را با حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) برگزار می کنیم که بازدید از بیمارستان ها، حضور در مساجد، در حوزه علمیه، امام زاده جعفر(ع) از جمله برنامه های دهه کرامت در یزد است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد نیز فعالیت های مناسب داشته است تا بتوان مردم را در این فعالیت ها دخیل بدانیم.

کد خبر 478714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha