مراسم آیین شعر خوانی مسیر ولایت در ابرکوه برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اداره ارشاد شهرستان ابرکوه با اشاره به مراسم های بزرگداشت دهه کرامت گفت: مراسم آیین شعر خوانی مسیر ولایت در ابرکوه برگزار می شود.

جواد عادل، مدیر کل اداره ارشاد شهرستان ابرکوه با اشاره به روز بزرگداشت قدمگاه ها به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: همزمان با روز پنجم ذی القعده و روز بزرگداشت قدمگاه ها، اداره ارشاد شهرستان ابرکوه مراسمی با عنوان آیین شعرخوانی مسیر ولایت را در این شهرستان برگزار می کند.

وی افزود: این مراسم  که سال گذشته نیز با حضور شاعران این مسیر برگزار شد، در روز 28 مرداد سال جاری نیز با حضور شاعرانی از شهرهای مرو و مدینه از کشورهای ازبکستان و عربستان برگزار می شود که آنها نیز به صورت عربی شعرخوانی می کنند.

مدیر کل اداره ارشاد شهرستان ابرکوه خاطرنشان کرد: این مراسم به همت اداره ارشاد شهرستان ابرکوه و همکاری هیات مکتب الزهرا (سلام الله علیها) و کانون فرهنگی هنری مسجد قدمگاه در روز ۲۸ مرداد در محل قدمگاه شهرستان ابرکوه برگزار می شود.

عادل در پایان گفت: دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده با ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) آغاز و با ولادت حضرت امام رضا (علیه السلام) پایان می پذیرد. این دهه یادآور بسیاری از مفاهیم بلند و ارزشمند است همچنین یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است که ما نیز باید آن را گرامی بداریم.

کد خبر 478862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha