خانه مطبوعات استان یزد نیازمند پشتیبانی اصحاب رسانه است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به نقش خانه مطبوعات در استان یزد در زمینه ساماندهی مطبوعات گفت: خانه مطبوعات استان یزد نیازمند پشتیبانی اصحاب رسانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی غیاثی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد شب گذشته( 25 مرداد) در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در باغ صدری شهرستان تفت ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: ما در بین رسانه های استان نیازمند وحدت رویه هستیم که خانه مطبوعات بهترین مکان برای این رویه است.

وی افزود: در اساسنامه خانه مطبوعات استان یزد تغییراتی بوجود آمده است که امیدواریم این اساسنامه بتواند راهبردی برای حل مشکلات خبرنگاران و وحدت بیشتر خبرنگاران باشد.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: ما امیدواریم که خانه مطبوعات بتواند به خوبی نقش سازماندهی رسانه های استان را بر عهده داشته باشد و در این راستا نیز رسانه های استان پشتوانه مناسبی برای خانه مطبوعات یزد باشند.

در ادامه این مراسم نیز سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد با اشاره به نقش رسانه ها گفت: امیدواریم رسانه ها بتوانند نقش اساسی خود یعنی آگاهی بخشی سالم را در جامعه داشته باشند.

کد خبر 479509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha