وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  به یزد سفر می کند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، برنامه های سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به یزد اعلام کرد.

علی غیاثی ندوشن، مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان یزد به خبرنگارخبرگزاری شبستان در یزد، برنامه های سفر وزیر به یزد را تشریح کرد.

وی درخصوص برنامه‌های سفر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز(24 خرداد) وارد یزد خواهد شد و سپس به‌منظور ادای احترام به مقام شامخ آیت ا... شهید صدوقی و حجت الاسلام مرحوم محمدعلی صدوقی امام جمعه فقید یزد در مسجد حظیره حضور پیدا می کند.

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: وزیر فرهنگ، از چندین پروژه عمرانی نظیر فاز دوم کتابخانه امام علی، تالار مرکزی و کتابخانه مرکزی یزد بازدید می کند.

غیاثی ندوشن گفت: وی همچنین ساعت 11 صبح با حضور در تالار فرهنگ اداره کل ارشاد، با اصحاب فرهنگ و هنر دیدار می‌کند و در این مراسم از حسن دانش قاری ممتاز و بین المللی یزدی تقدیر می کند.

وی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد سپس در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور پیدا می کند و با مدیران و کارمندان اداره کل دیدار و گفتگو می کند.

غیاثی ندوشن، پایان بخش برنامه‌های سفر وزیر سخنرانی در جشن حضور که به مناسبت سالروز 24 خرداد ، عصر امروز(24 خرداد) در سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد برگزار می‌شود، سخنرانی می کند.

پایان پیام/

کد خبر 465108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha