بیمارستان صحرایی روانسر افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: بیمارستان صحرایی روانسر امروز با حضور مسئولان استانی و در راستای کمک به افراد مناطق محروم در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، در راستای حمایت مردم مناطق محروم بیمارستان صحرایی روانسر ظهر امروز(۲۶ مرداد) با حضور مسئولان استان کرمانشاه در این شهرستان افتتاح شد.

 

صائب مدرسی مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی و حوادث استان کرمانشاه، در مراسم  افتتاح این بیمارستان، ابراز کرد: بیمارستان مذکور به مدت سه روز از امروز به مردم این شهرستان خدمات رایگان ارائه می دهد.

 

وی با بیان اینکه طی این سه روز مقرر شده 2 هزار نفر در شهرستان روانسر از بخش های مختلف خدماتی این بیمارستان بهره مند شوند، افزود: اتاق عمل، جراحی، بستری، ICU، آزمایشگاه و رادیولوژی از جمله بخش های مختلف این بیمارستان است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، راه و شهرسازی، اداره برق، مدیریت بحران استانداری، نیروی انتظامی و سازمان انتقال خون در برپایی این بیمارستان مرکز فوریت های پزشکی استان را یاری کرده اند.

 

به گفته مدرسی، روزانه 45 نفر از نیروهای درمان اورژانس 115 در طول این سه روز به مدت خدمات پزشکی ارائه خواهند داد.

 

مرکز فوریت‌های پزشکی و حوادث استان کرمانشاه گفت: این بیمارستان دارای تمام امکانات روز بوده و بیماران اورژانسی را در صورت نیاز از طریق بالگرد هوایی به مراکز درمانی منتقل می کند.

کد خبر 479663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha