لزوم برگزاری جشن های دهه کرامت به صورت مردمی/ جشنواره رضوی تنها محدود به این دهه نباشد

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، با اشاره به اینکه جشنواره های رضوی به شکل مردمی برگزار شود گفت: این جشنواره نباید تنها محدود به دهه کرامت باشند بلکه در زندگی مردم جاری و ساری شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، فتح الله حقیقی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، امروز(۲۸ مرداد)، در آیین افتتاحیه دهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در بوشهر گفت: جشنواره های رضوی به عنوان یک نقطه امید و ظرفیت بزرگ است که باید در متن زندگی مردم جاری و ساری شود.

 

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم جشنواره های رضوی به شکل مردمی برگزار و تنها محدود به دهه کرامت نباشند افزود: امروز جشنواره امام رضا(علیه السلام) از مرزهای جمهوری اسلامی خارج شده و به دیگر کشورها رسیده است.

 

حقیقی، با تاکید بر اینکه از این فرصت طلایی باید استفاده بهینه را کرد بیان داشت: باید به صورت عملی منویات و سیره ائمه بویژه امام رضا(علیه السلام) را در زندگی مردم و جوانان با استفاده از تجربه ها و فناوری های نوین وارد کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: جشنواره های رضوی یک نقطه امید و ظرفیت بزرگ است که موجب تحکیم مبانی اسلام و سیره عملی امام رضا(علیه السلام) می شود.

کد خبر 480245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha