برافراشته شدن پرچم امام رضا در رشت/ مردم با شاخه های گل به استقبال خدام رضوی رفتند

خبرگزاری شبستان: مردم شهر رشت عصر امروز (۲۹ مرداد ) با شاخه گل از کاروان خدام امام رضا (علیه السلام ) در میدان گیلان این شهر استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت ، مردم شهرستان رشت عصر امروز(۲۹مرداد) با تجمع در میدان صیقلان با چشمانی آکنده از اشک و دعا و با شاخه گل از  پیر غلامان رضوی  استقبال پرشوری داشتند.

 

در مراسم استقبال از خدام رضوی که در آستان مقدس خواهر امام برگزار شد حجت الاسلام عادلی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان  ضمن خوش آمد گویی  به  کاروان خدام رضوی اظهار کرد:  با آمدن سفیران امام رضا ( علیه السلام ) به گیلان در ایام مبارک دهه کرامت مردم این استان حال و هوای دیگری دارد.

 

وی به استقبال مردم  شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: امام رضا ( علیه السلام ) در آن سال های ورود به ایران اینگونه  مورد استقبال مردم قرار گرفت.

 

حجت الاسلام عادلی اذعان کرد: گیلان همواره مهد امام زادگان بوده است و دارای ۹۴۰ امامزداده است که هر ساله مسافران بسیاری از اقصی نقاط کشور و جهان را به سوی خود جذب می کنند.

 

گفتنی است، در این مراسم پرچم امام رضا ( علیه السلام )  رو نمایی و برافراشته شد و مورد استقبال پر شور مردم قرار گرفت. 

 

خدام رضوی هر کدام با ذکر خاطره ای از شفاعت بارگاه ملکوتی و مداحی,  حال و هوای بارگاه ملکوتی امام رضا ( علیه السلام ) را در شهر جاری کردند.

 

 

کد خبر 480526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha