امیدواریم یزد به عنوان صحن دارالعباده حرم رضوی به صورت معنوی و مجازی باشد

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون جوانان رضوی دارالعباده یزد با اشاره به برگزاری جشن زیر سایه خورشید در یزد گفت: امیدواریم یزد به عنوان صحن دارالعباده حرم رضوی به صورت معنوی و مجازی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مهدوی نژاد، مسئول کانون جوانان رضوی دارالعباده یزد شب گذشته(29 مرداد) در جشن بزرگ زیر سایه خورشید استان یزد در محل امامزاده سید محمدجعفر(ع) یزد گفت: از چند ماه پیش این کار شروع شده است و این جشن نیز در هشتمین سال در یزد برگزار می شود.

وی افزود: جشن زیر سایه خورشید در 200 شهر از تمامی استان های کشور در حال برگزاری است که در 20 کشور از جهان با حضور خدام حرم حضرت امام رضا (ع) برگزار می شود.

مسئول کانون جوانان رضوی دارالعباده یزد خاطرنشان کرد: خدام حاضر در استان یزد در هفت شهرستان یزد برنامه دارند و در مرکز استان نیز برنامه هایی وجود داشته است.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: حضور در گلزارهای شهدا، بیمارستان ها، مدارس، خانه های سالمندان، مساجد از جمله برنامه های این خدام حرم رضوی است و حضور مردم در این جشن ها یکی از کرامت های امام رضا (ع) است.

وی تصریح کرد: امیدواریم یزد به عنوان صحن دارالعباده به صورت معنوی و مجازی باشد.
 

خاطرنشان کرد: کانون جوانان رضوی مهمترین برنامه خود را در دهه کرامت دارد که برگزاری شب شعر رضوی، مراسمهای مناسبتی از جمله اقدامات دیگر این کانون است.

کد خبر 480550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha