سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی کودک و نوجوان امام رضا (علیه السلام) به کار خود پایان داد

خبرگزاری شبستان: سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی کودک و نوجوان امام رضا (علیه السلام) با تجلیل از محمود رهبران، دومین خوشنویس جهان اسلام به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سیزدهمین دوره جشنواره کودک و نوجوان امام رضا (علیه السلام) روز گذشته(29 مرداد) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد به کار خود پایان داد.

 در این مراسم از محمود رهبران، دومین خوشنویس برتر جهان اسلام نیز تجلیل شد

استاد محمود رهبران که در فستیوال‌ها و جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی عناوین برتر را به خود اختصاص داده، توانسته در فستیوال بین‌المللی خوشنویسی الجزایر، عنوان دومین خوشنویس برتر جهان اسلام را از آن خود کند.

در این جشنواره نازنین زهرا لازمی به عنوان برگزیده بخش داستان کوتاه در سطح کشور، فاطمه بحرانی در قصه گویی به عنوان نفر اول انتخاب شدند.

براساس این گزارش حدیث تاج آبادی ، مهدیه قانع، اعظم نصرت آبادی،  زینب قانعی، مینا محترم، عاطفه السادات محسن زاده، هانیه السادات محسن زاده، فاطمه بیدکی، به عنوان نفر برگزیدگان کشوری در بخش کتابسازی شدند.

همچنین نسترن فلاح زاده به عنوان نفر برگزیده در شعر خوانی، آسیه اردانی در بخش معرفی شخصیت به عنوان نفر چهارم کشوری، ریحانه صباغچه در بخش مشاعره به عنوان نفر برگزیدهه و مژگان السادات حسینی هاشمی نیز در بخش مشاعره به نفر برگزیده انتخاب شدند.

 

 

کد خبر 480553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha