سال گذشته 90 مسجد در فارس احداث شد

رئیس اداره بقاع و اماکن متبرکه فارس از احداث 90 مسجد در این استان در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال 90 مسجد سازی در استان فارس شتاب بیشتری می گیرد.

الیاس رضائی، رئیس اداره بقاع و اماکن متبرکه فارس به خبرنگار شبستان گفت: یکی از اولویت های اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در سال جهاد اقتصادی ساخت مساجد در مناطق محروم و فاقد مسجد استان است.


وی افزود: در سال گذشته با همت خیرین و مردم و با حمایت های مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس و تلاش مدیران اوقاف در شهرستان ها تعداد 90 مسجد در استان فارس احداث و افتتاح شد که این مساجد بین 250 تا 400 متر زیر بنا دارند که برای ساخت هر مسجد به طور میانگین بین 80 تا 100 میلیون تومان هزینه نیاز است.


رئیس اداره بقاع و اماکن متبرکه فارس گفت: این مساجد در روستاهای بالای 70 خانوار احداث شده و هنوز نقاط مختلفی از استان وجود دارد که فاقد مسجد هستند که از خیرین و نیک اندیشان درخواست می شود تا این اداره کل را جهت ساخت مساجد در نقاط محروم استان یاری کنند.


وی با تاکید بر اینکه در سال 90 مسجد سازی در استان فارس شتاب بیشتری می گیرد، خاطرنشان کرد: در سال 90 نیز عملیات ساخت 152 مسجد در استان فارس آغاز می شود.


پایان پیام/

کد خبر 48215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha