ضرورت تداوم حمایت از آثار فاخر هنری

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر ضرورت تداوم سیاست حمایت از آثار فاخر  و حمایت از هنرمندانی که بیماری خاص دارند، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، دکتر علی اصغر کاراندیش، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به نظم و ترتیب موجود در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان که 11 شهریور افتتاح کرده بود، گفت: کیفیت و نظم حاکم بر این نمایشگاه، نشانگر زحمات همکاران دلسوز در استان و مدیریت صحیح و بهره گیری از تجارب افراد فرهیخته است.

 

وی با اشاره به 16 سفر استانی در سال 1393و دستاوردهای سفر گفت: با تحلیل مسایل استان ها دریافتیم که درصد بالایی از مسایل و مشکلات استانها، مشترک است، بخشی از مشکلات استان ها به سبک مدیریت و تمرکز مسئولیت ها در وزارتخانه طی سال های گذشته باز می گردد و برخی از مسائل مرتبط با درون استان هاست.

 

کاراندیش همچنین گفت: عدم بازنگری تشکیلات وزارتخانه، افزایش بی رویه نیروی انسانی، کم توجهی به بودجه استان ها، صرف هزینه های گزاف برای برگزاری نمایشگاه ها از سایر مشکلات موجود در وزارتخانه بود که ضمن تغییر رویه ها و واگذاری بسیاری از وظایف به استان ها، با حمایت وزیر از سال گذشته منابع را مدیریت کردیم و 20 درصد از اعتبارات را با ارائه برنامه به  استان ها سوق دادیم.

 

وی در ادامه افزود: به منظور مدیریت صحیح منابع در استان ها، لازم است وظایف و برنامه ها طبقه بندی شود تا اعتبارات دریافتی به امور مهم، زیرساختی و حمایت از آثار ارزشمند تخصیص یابد.

 

کاراندیش، همچنین بر  تداوم سیاست حمایت از آثار فاخر  و حمایت از هنرمندانی که بیماری خاص دارند، تاکید کرد و به سوالات کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در زمینه های مختلف اداری، مالی و رفاهی پاسخ داد.

 

در این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان اصفهان نیز در خصوص ظرفیت‌های فرهنگی هنری استان اصفهان و اقدامات انجام شده در این اداره و برنامه‌های آینده توضیحات کاملی ارائه کرد و از توجه ویژه معاون توسعه مدیریت و منابع به مسایل استان‌ها قدردانی کرد.

 

در این جلسه مدیران کل برنامه و بودجه و حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند و مدیران و کارکنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان سوالاتی پیرامون مسایل اداری و مالی، دانشگاه علمی کاربردی، هنرستان‌های هنری و بیمه تکمیلی مطرح کردند.

 

کد خبر 484247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha