۶۰درصد تعاونی های شهرستان مهریز غیر فعال هستند

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهریز گفت:۴۰ درصد از تعاونی های این شهرستان فعالیت دائم دارند و ۶۰ درصد از آنها نیز غیر فعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، ناطر زارع، رئیس اداره تعاونو رفاه اجتماعی شهرستان مهریز امروز (۲۵ مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت هفته تعاون گفت: شهرستان مهریز با دارا بودن ضمینه های متعدد فعالیت از پتانسیل مطلوبی در راستای تشکیل تعاونی های مختلف بهره مند است.

وی با اشاره به حمایت اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مهریز از فعالیت علاقه مندان به حوزه تعاون در این شهرستان بیان کرد: فعالیت های کاری این اداره در سه حوزه کار، رفاه اجتماعی و تعاون و نیز بازرسی های کار، روابط کار، هیئت های تشخیص وهیئت های حل اختلاف انجام می شود.

زارع خاطرنشان کرد: تعداد 360 تعاونی با سرمایه 47 میلیارد ریال و با ۹ هزار و500 عضو و اشتغال ۲ هزار و 900 نفراز ابتدای در شهرستان مهریز تشکیل شده است.

وی عنوان کرد:از ابتدای سال جاری 6تعاونی با سرمایه ای بالغ بر540 میلیون ریال تشکیل شده است.

وی ادامه داد:سه تعاونی بالای 200 نفر در دهستان های شهرستان در حال تشکیل است  و در این میان او از سرمایه گذاری یک میلیاردی مردم روستای بهادران ابراز خرسندی کرد و همچنین عنوان کرد: اعطای تسهیلات ویژه ای به سرمایه گذاران در دستور کار این اداره قرار دارد.

رئیس اداره تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان مهریز در ادامه ضمن ابراز تاسف در خصوص فعال نبودن تعاونی ها گفت: 60 درصد تعاونی های شهرستان مهریز اکنون غیرفعال هستند که شامل تمام شرکت های دانش بنیان شهرستان نیز می شوند.

کد خبر 486673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha