مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با صدور پیامی درگذشت حاج حسن دانش را تسلیت گفت

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با صدور پیامی درگذشت حاج حسن دانش نخبه قرآنی یزد را در حادثه منا تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد استان یزد، علی غیاثی ندوشن مدیر کل اداره ارشاد استان یزد در پیامی درگذشت حاج حسن دانش، قاری بین المللی قرHن کریم را تسلیت گفت که متن ان به شرح زیر است:

باکمال تاسف واندوه درگذشت زائر بیت الله الحرام، مهاجر الی الله جوان عزیز، نخبه ، افتخار کشور و استان یزد مرحوم حاج حسن دانش نفر اول مسابقات بین المللی قرآن کریم سال 94 و عده کثیری از زائرین مظلوم بیت الله الحرام را به محضر ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) رهبر معظم انقلاب اسلامی و نماینده محترم ایشان دراستان یزد حضرت آیت الله ناصری ومردم شریف بویژه خانواده محترم وداغدار ابن عزیز وسایر زائرین تسلیت وتعزیت عرض نموده ازخداوند بزرگ برای آن جوان عزیز و نخبه رضوان الهی و برای خانواده سوگوارش صبر وبردباری واجر عظیم خواستارم.

یادش گرامی و راه پرفروغ و نورانی او مستدام باد.

کد خبر 490775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفی IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    تربیت کردن اینچنین فرزندی که در زندگی به با ارزشترین کار مشغول باشد و مرگش در با ارزشترین نقطۀ دنی اتفاق افتد و اقعا هنر است. احسنت به پدر و مادرش. دنیا لیاقت نداشت که تو بیش از این در آن بمانی. افسووووووس!