اجرای 200 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته جوان در چهارمحال و بختیاری

سرپرست سازمان ملی جوانان چهارمحال و بختیاری از اجرای بیش از 200 عنوان برنامه فرهنگی همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان در این استان خبر داد.

مصطفی بیات، سرپرست سازمان ملی جوانان چهارمحال و بختیاری به خبرنگار شبستان گفت: عنوان برنامه فرهنگی همزمان با همکاری ادارات، دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان برنامه ریزی و اجرا می شود.


وی برگزاری 15 جشن فرهنگی در نقاط مختلف استان، پیاده روی عمومی، مسابقات فرهنگی، برپایی جشنواره و نمایشگاه ویژه هفته جوان را از جمله این برنامه ها برشمرد و افزود: اعیاد و مناسبت های اسلامی فرصت مناسبی برای همسو سازی جامعه به خصوص جوانان با مبانی دینی می باشد.


بیات تصریح کرد: با توجه به هجوم دشمن به مبانی ارزشی جامعه، اگر الگوسازی اسلامی و مرتبط با دین در جامعه گسترش نیابد، شاهد تغییر رفتار و الگوگیری جوانان از غرب خواهیم بود.


وی با تأکید بر لزوم مشارکت هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان در اجرای این برنامه ها و سایر برنامه های فرهنگی، اظهار داشت: این اقدام ضمن تقویت روحیه مسئولیت پذیری و مشارکت گروهی بین جوانان و نوجوانان، موجب ایجاد احساس کارآمدی در این عزیزان می شود.


سرپرست سازمان ملی جوانان استان چهارمحال و بختیاری به برگزاری نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در این جلسه پیرامون برنامه های اجرایی به مناسبت هفته جوان برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.


پایان پیام/

کد خبر 49092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha