جشنواره ملی روستاهای دوستدار کتاب برای ارتقا پتانسیل های فرهنگی روستاها مفید است

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: جشنواره ملی روستاهای دوستدار کتاب سال گذشته مورد استقبال خوب روستائیان استان اردبیل قرار گرفت و می تواند برای ارتقا پتانسیل های فرهنگی روستاها مفید قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل امروز (12 مهر) در جلسه مشورتی جشنواره ملی روستاهای دوستدار کتاب با دستگاه های اجرایی استان گفت: ارائه طرح های ابتکاری و حمایت از کتابخانه های روستاهای جزوی از برنامه های فرهنگی جشنواره ملی روستاهای دوستدار کتاب است.

 

وی با اشاره به اینکه اولین دوره این جشنواره در سال گذشته برگزار شد، تصریح کرد: سال گذشته بیش از 500 اثر به دبیرخانه این جشنواره از روستاهای سراسر کشور ارسال شد که از استان اردبیل بیش از 40 اثر به دبیرخانه این جشنواره راه یافت.

 

سقاء با بیان این مطلب که استقبال عمومی روستائیان از این جشنواره بسیار عالی بود، خاطر نشان کرد: طرح ها و تصاویر ارسالی از روستائیان پس از بررسی ایرادات و اصلاح موارد به جشنواره ملی روستاهای دوستدار کتاب ارسال خواهد شد.

 

این مقام مسئول با اعلام اینکه عدم اطلاع رسانی به برخی از روستاها موجب گلایه برخی برای حضور در این جشنواره شده است، اظهار داشت: از تمام دستگاه ها مرتبط با این جشنواره درخواست داریم تا در نحوه اطلاع رسانی نهایت دقت را داشته باشند تا تمام علاقمندان بتوانند از جزئیات این جشنواره مطلع شوند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اشاره به اینکه طرح های خلاقانه و استان های فعال در این زمینه امسال مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، یادآور شد: حرکت های تیمی روستائیان در زمینه های طرح های خلاقانه زمینه های موفقیت در این جشنواره را فراهم کرده است و باید جوانان و نوجوانان روستایی را از تجربیات سال های قبل آشنا کرد تا شاهد بروز استعدادهای موفق در جشنواره امسال باشیم.

کد خبر 491065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha