ارتقای کیفیت طرح های کتاب خوانی از اهداف جشنواره « روستا و عشایر دوستدار کتاب» است

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با اشاره به برگزاری دومین جشنواره کتابخوانی در یزد گفت: ارتقای کیفیت طرح های کتاب خوانی از اهداف جشنواره « روستا و عشایر دوستدار کتاب» است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد امروز( 5 مهر) در نشست دبیرخانه استانی دومین جشنواره «روستا و عشایر دوست دار کتاب» در یزد، گفت: امسال برای دومین بار استان یزد میزبان این جشنواره است.

وی افزود: سال گذشته برای اولین بار این جشنواره در استان یزد برگزار شد که تشکیل دبیرخانه، اطلاع رسانی به روستاها، پوشش خبری، جمع اوری آثار و داوری از جمله این فعالیت ها بود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد خاطرنشان کرد: ما در اولین دوره از این جشنواره در استان یزد 119 اثر دریافت کردیم که بیشترین اثر نیز از شهرستان تفت به این دبیرخانه ارسال شد و از نظر کمیت و کیفیت مناسب بود.

رستگاری تصریح کرد: این جشنواره پیرامون دو موضوع طرح و ایده های انجام شده و همچنین فعالیت های پیشبینی شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته ما در اولین دوره از جشنواره« روستای دوستدار کتاب» توانستیم در کشور رتبه بدست آوریم که روستای ابراهیم آباد رستاق به عنوان یکی از 10 روستای برتر کشور انتخاب شود و در بین 20 روستا در کشور نیز ما دو نماینده داشتیم.

کد خبر 496629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha