معرفی و تقدیر از 15 برگزیده همایش پژوهش های قرآنی

برگزیدگان همایش پژوهش های قرآنی در 4 محور انس با قرآن، بیداری اسلامی، فتنه و کار و تلاش از منظر مصحف شریف با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار شبستان، برگزیدگان همایش پژوهش های قرآنی یکشنبه، 12 تیرماه با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه و جمعی از شخصیت های قرآنی فرهنگی تجلیل شدند.

 

بنابراین گزارش، مهدی اکبرنژاد نویسنده مقاله "معنا شناسی فتنه در قرآن کریم"، محمود کریمی و وحید خاصیان مولفان مقاله "وجوه معنای واژه سعی در قرآن کریم"، محمدتقی دیاری بیدگلی و علیرضا کوهی نویسندگان مقاله "مراتب و مراحل انس با قرآن در آیات و روایات با تاکید بر اندیشه امام خمینی (ره)" رتبه های نخست تا سوم را در این بخش از بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کسب کردند.

 

همچنین، محمدرضا مطرالشریفی از عراق با نگارش مقاله "تمییز المعانی الفتنه و معرفه فلسفتها و اسبابها و سبل دفعها من منظار القرآن الکریم"، احمد عبدالرحیم السایح از مصر مولف با مقاله "مفهوم النهضه و تخلف المسلمین من منظور الرقرآن الکریم"، اعظم پرچم و زهره کیانی نویسندگان با مقاله "نقش اسمای الهی در میدان معناناسی واژه فتنه در قرآن و زهرا شیخوند مولف مقاله "کار و تلاش از منظر قرآن کریم" دیگر برگزیدگان همایش پژوهش های قرآنی هستند.

 

این گزارش می افزاید: رضا کریمی با نگارش مقاله "مفهوم شناسی انس با قرآن کریم"، نبیل یعقوبی از عراق با نگارش مقاله "اسباب التهور و عوامل الصحوه الاسلامیه من منظور قرآنی"، علی اوسط زنجانی با نگارش مقاله "وجوه معنای واژه سعی در قرآن کریم"، محسن موحدی با نگارش مقاله "راهبردها و راهکارهای رسانه ای انس با قرآن در شرایط جنگ نرم" و حمید گنجایش با نگارش مقاله "از سالم سازی خوابگاه های دانشجویی تا شکوفایی روستاهای کشور در پرتو آیه های قرآن" نیز با رای داوران در این همایش به عنوان منتخب معرفی و تجلیل شدند.

 

علاوه بر این، احمد رئوفی و زهرا مهدی زاده محققان و مولفان مقاله "راهکارهای مقاله با فتنه از دیدگاه قرآن کریم" احد داوری نویسنده مقاله "مراحل انس با قرآن در صحیفه سجادیه" و غلام جابر محمدی از پاکستان دیگر برگزیدگان همایش پژوهش های قرآنی بودند که همزمان با بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

 بنابراین گزارش پنج نفر از اسامی برگزیدگان ابتدایی این لیست در آیین اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مورد تجلیل قرار می گیرند.

شایان ذکر است، همایش پژوهش های قرآنی یکشنبه، 12 تیرماه با حضور نماینده ولی فقیه و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی به عنوان یکی از بخش های اصلی مسابقات بین المللی قرآن برگزار شد.

 

پایان پیام/  

کد خبر 49246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha