حرکت امروز مصر در مسیر قرآن به رهبری همچون آیت الله خامنه ای نیاز دارد

داور مصری مسابقات بین المللی قرآن با بیان این مطلب که خطاب امام خمینی(ره) در انقلاب مردمی این کشور تجلی یافته گفت: امروز مصر برای حرکت در مسیر ارزش های اسلام و قرآن نیازمند رهبری همچون آیت الله خامنه ای است.

عبدالفتاح طاروطی، داور مصری بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن با بیان این مطلب که رقابت های ایران در سطح بالایی به جهت فن و کیفیت قرار دارد به خبرنگار شبستان گفت: ما به مسابقات جمهوری اسلامی انس پیدا کرده و همه ساله از ارتقای کمی و کیفی آن خرسند می شویم.

وی با ابراز خرسندی از رقابت های پرقدرت بیست و هشتمین دوره این مسابقات اظهار کرد: امید است تا مرحله نهایی این شور و قدرت بروز و وجود داشته باشد و ما شاهد رقابت اثرگذار نخبگان جهان اسلام باشیم.

طاروطی درباره تاثیر فعالیت های قرآنی بر بیداری شکل گرفته در جهان اسلام گفت: این بیداری هرچند اندکی با تاخیر اما به برکت قرآن و آموزه های ناب آن رخ داده و انتظار می رود در آینده نزدیک نه تنها جوامع اسلامی بلکه تمامی جهان را دربر بگیرد.

داور مصری مسابقات بین المللی قرآن درباره جایگاه مقام معظم رهبری در میان انقلابیون این کشور بیان کرد: همه مسلمانان و بلکه همه آزادگان جهان با شخصیت والای رهبر معظم انقلاب به عنوان خلف صالح امام خمینی (ره) که خطابشان در هنگام انقلاب اسلامی در مبارزه مردم مصر تجلی یافته، آشنا بوده و برای ایشان جایگاهی والا قائل هستند.

وی با اشاره به ارادت قلبی مردم مصر به آیت الله خامنه ای ابراز کرد: رهبر انقلاب ایران برای مصریان اسوه و راهنما است و فرمایشات ایشان در راستای رهایی از ظلم و ستم سرلوحه مبارزات آنها قرار دارد.

طاروطی با اشاره به ارتقای کمی و کیفی فعالیت های قرآنی در مصر پس از پیروزی انقلاب مردمی این کشور عنوان کرد: اکنون مصر به رهبری همچون آیت الله خامنه ای نیاز دارد تا بیش از پیش در مسیر آرمان ها و ارزش های قرآنی حرکت کند.

وی درباره تاثیر مسابقات بین المللی قرآن بر تعامل نخبگان جهان اسلام خاطرنشان کرد: این رقابت ها بهترین فرصت برای ارتباط هرچه بیشتر فعالان قرآنی از سراسر جهان است و بستر مناسب برای رفع ضعف های احتمالی در کشورهایی که از محدودیت فعالیت های قرآنی رنج می برند را فراهم می کند.

پایان پیام/ 
 

کد خبر 49463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha