معرفی و تقدیر از نخبگان قرآنی جهان اسلام با حضور رییس دستگاه قضا

بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن امشب با معرفی و تجلیل از برگزیدگان و با حضور رییس دستگاه قضا به کار خود پایان می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آیین اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی امشب با معرفی و تجلیل از نفرات برگزیده برگزار می شود.

بنابراین گزارش، سخنرانی آیت الله آملی لاریجانی، رییس قوه قضائیه از مهمترین بخش های این آیین در کنار معرفی نفرات برگزیده در رشته های حفظ کل، قرائت و پژوهش های قرآنی است.

همچنین، 5 نفر نخست در رشته های حفظ کل، قرائت و مقاله نویسی با حضور رییس دستگاه قضا معرفی و جوایز خود که در این دوره با افزایش دوبرابری همراه بوده است، را دریافت می کنند.

این گزارش می افزاید: بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن با حضور نمایندگانی از 61 کشور جهان و قضاوت هیئت داورانی مشتکل از 8 داور ایرانی و 8 داور غیرایرانی از 8 تیرماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی کار خود را آغاز کرده است.

علاوه بر این، برگزاری همایش های تجلیل از بانوان فعال در عرصه قرآن و پژوهش های قرآنی از دیگر برنامه هایی است که همزمان با این رقابت ها در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شده است.

شایان ذکر است، آیین اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دوشنبه، 13 تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور قاطبه جامعه قرآنی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 49395

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha