مهم ترین راهبرد شکل گیری انقلاب مبارزه با استکبار و ظالمین بود

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی را بر پایه اراده مردمی دانست و گفت: مهم ترین راهبرد شکل گیری انقلاب علاوه بر اراده الهی، مبارزه با استکبار و ظالمین بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ظهر امروز(19 مهر) در نشست ستاد هماهنگی و برنامه ریزی 13 آبان، یاد و خاطره سردار حسین همدانی، حبیب سپاه را گرامی داشت.

 

وی، در ادامه فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی را بر پایه اراده مردمی دانست و گفت: مهم ترین راهبرد شکل گیری انقلاب علاوه بر اراده الهی، مبارزه با استکبار و ظالمین بود.

 

محمدی، تجلی بخشی از مبارزه با استکبار را در یوم الله 13 آبان خواند و اضافه کرد: با توجه به ضرورت حضور مردمی، می طلبد دستگاه ها جهت این حضور تلاش کنند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با بیان این که اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اراده مردمی استوار است، ادامه داد: این حضور مردمی در عرصه ها و صحنه های مهم انقلاب، اقتدار نظام را در عرصه های بین المللی به نمایش می گذارد.

 

وی، اذعان کرد: دشمنان نظام و انقلاب حضور مردم در همه صحنه ها را به دقت و با ظرافت رصد می کنند و اگر احساس کنند ذره ای بین مردم و مسئولان نظام فاصله افتاده، تلاش می کنند که بین این دو تفرقه بیندازند.

 

محمدی، عنوان کرد: با مدیریت و رهبری های پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم این مصونیت تاکنون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده که دشمن نتواند بین مردم و مسئولان جدایی بیندازد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ضمن اظهار امیدواری به جهت حضور مردم در عرصه های مختلف به خصوص راهپیمایی 13 آبان، برگزاری کرسی های آزاداندیشی و نشست های پرسش و پاسخ در این زمینه را موثر دانست.

 

در این نشست هریک از اعضا نظرات خود را جهت چگونگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان امسال بیان کردند.

 

کد خبر 492952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha