عظمت غدیر به دلیل وصل بودن به خداوند و پیامبر(صلی الله علیه و آله) است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم های غدیر به صورت پرشور گفت: عظمت غدیر به دلیل وصل بودن به خداوند و پیامبر(صلی الله علیه و آله) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد شب گذشته (۲۲مهر) در مراسم تجلیل از فعالان ستاد مبشر غدیر گفت: ما باید برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم برای جوانان تغذیه فکری داشته باشیم و انها را با سیره اهل بیت(علیهم السلام) آشنا سازیم و به نحوی در نفس انها اعتماد سازی کنیم و داشته ها و سبک زندگی را به آنها دهیم.

وی افزود: الان حرکت دشمن که سال ها برای آن برنامه ریزی کرده تا جوانان ما را از ارزش ها و شناخت به خدا و اهل بیت(علیهم السلام) دور کنند زیرا اگر به این هدف خود برسد می تواند آنها را تهی و خالی کند و انچه خود می خواهد جایگزین آن کند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: امروزه دشمن به صورت ویژه تلاش خود را چند برابر کرده است و صدها و هزاران رسانه را نیز در خدمت خود گرفته و هجومش را به طرف ایران برده است تا بتواند ضربه به حاکمیت جمهوری اسلامی و اسلام ناب بزند.

آیت الله ناصری تصریح کرد: متاسفانه اسلام بعد از پیامبر(صلی الله علیه و آله) در دست هر کسی افتاد که اسلام را هر طور که می خواهد تفسیر کند اما ما شیعیان افتخار می کنیم که اسلام ناب را بدون تحریف داریم.

وی ادامه داد: اینکه می گویند غدیر را باید با عظمت برگزار کرد بدین دلیل است که غدیر به صورت مستقیم ما را به پیامبر و خدا وصل می کند که این ارزش بالایی برای ما است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: انقلاب و ولایت فقیه از امانات الهی است که باید به اهلش برگردد و همانطور که خداوند بیان کرده ما باید امانت ها را به اهلش برگردانیم از آن به خوبی دفاع کند که در این راستا معلمان و اساتید بیشترین مسئولیت را دارند.

کد خبر 494035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha