باشگاه مبشران غدیر، بستری برای تعاملات فرهنگی در بحث شهروندی و اطلاع رسانی است

خبرگزاری شبستان: شهردار یزد با اشاره به آغاز به کار باشگاه مبشران غدیر در یزد، گفت: باشگاه مبشران غدیر، بستری برای تعاملات فرهنگی در بحث شهروندی و اطلاع رسانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمدرضا عظیمی زاده، شهردار یزد شب گذشته( 22 مهر) در مراسم تجلیل از فعالان ستاد مبشر غدیر در دفتر امام جمعه یزد، گفت: در تحقق برنامه های شهرداری یکی از برنامه در خصوص پاسداشت فرهنگ مقاومت اسلامی است که در این راستا معتقدیم که پیوند فرهنگ عاشورا و غدیر همیشه در خون همه شیعیان و آزادی خواهان جاری بوده است.

وی افزود: شهرداری در این راستا اقدام به تشکیل ستاد دائمی مبشر غدیر کرده است که هدف از آن نیز ترویج فرهنگ اسلامی و اسلام ناب است.

شهردار یزد تصریح کرد: در زمان گذشته فعالیت های شهرداری مربوط به مبلمان شهری بود ولی امروز این فعالیت ها فراتر از آن رفته است و شهروند محوری و اجتماعی محوری در دستور کار خود قرار داده است که برای تحقق اندیشه اسلامی فعالیت های خود را انجام می دهد.

عظیمی زاده تصریح کرد: برگزاری هفدهمین کنگره بزرگ نهج البلاغه از جمله کارهای بزرگ در این راستا بود که امیدواریم خروجی های خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: رونمایی که باشگاه مبشران غدیر از جمله برنامه هایی است که بستری برای تعاملات فرهنگی در بحث شهروندی و اطلاع رسانی به صورت اختصاصی باشد.

شهردار یزد تصریح کرد: امروز دشمنان در درون جامعه و حتی خانواده ها جای خود را باز کرده اند که ما نیز باید با آموزش خانواده ها بتوانیم آنها را از این خطرات آگاه سازیم.

وی افزود: ما فعالیت ها و هماهنگی های خود را از هیات های مذهبی یاد گرفتیم و با توجه به نظمی که دارد ما نیز می توانیم با بهره گیری از انها در راستای فعالیت های فرهنگی گام برداریم.

کد خبر 494042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha