قرآن کتاب سعادت بشر است

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هر آنچه برای سعادت و هدایت بشریت نیاز است در کتاب الله به آن اشاره شده تا جامعه به سعادت برسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، علی گرجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز (23 مهر) در دهمین دوره مسابقات قرآنی «مدها متان» که در سالن غدیر این اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی «مدهامتان» گفت: انقلاب اسلامی از مسجد آغاز شد و بنیانگذار عظیم الشأن آن نمونه کاملی از یک انسان قرآنی بود و انقلاب اسلامی ایران به اسلام عزت بخشید و قرآن کریم را به جایگاه حقیقی خود نزدیکتر کرد.

 

وی سربلندی امروز ایران اسلامی را مرهون تمسک به معارف والای اسلام ناب محمدی دانست و تصریح کرد: هر آنچه برای سعادت و هدایت بشریت نیاز است در کتاب الله به آن اشاره شده تا جامعه به سعادت برسد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری دور شدن از فرهنگ قرآنی را ریشه بسیاری از معضلات امروز جهان اسلام عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقات با مضامین قرآنی علاوه بر افزایش معنویت و فضای معنوی در کشور، باعث بروز و شناسایی استعدادهای نوجوانان می شود.

 

به گفته وی آموزش قرآن کریم در همه بخش های آن باید از دوران نونهالی و کودکی آموزش داده شود تا نتیجه و اثر بیشتری داشته باشد.

 

علی گرجی در بخش پایانی سخنانش بهترین تبلیغ برای دین مبین اسلام را معرفی جنبه های گوناگون اعجاز قرآن برشمرد و خاطرنشان کرد: تحقق یک جامعه قرآنی به معنای حقیقی، آرمانی است که امروز بشریت به آن نیازمند است.

 

کد خبر 494164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha