سالروز۱۳ آبان، فرصت مناسبی برای نشان دادن وحدت کلمه مسلمانان به جهانیان است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد ضمن گرامیداشت سالروز مبارزه با استکبار جهانی گفت: ۱۳ آبان، فرصت مناسبی برای نشان دادن وحدت کلمه مسلمانان به جهانیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، داود پاک طینت، مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد امروز(29 مهر) در نشست کمیته اطلاع رسانی 13 آبان گفت: با توجه به اهمیتی که 13 آبان در تاریخ جمهوری اسلامی دارد ما باید این روز را به صورت عمومی در جامعه تبیین کرده و حضور مردم در کنار دانش آموزان در راهپیمایی داشته باشیم.

وی افزود: رمز پیروزی انقلاب اسلامی شامل ایمان به خداوند و رهبری حضرت امام(ره) و وحدت کلمه بود که این مثلثی در جهت پیروزی انقلاب اسلامی است و در این راستا نیز باید برای تداوم آنها تلاش کنیم.

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد بیان کرد: وحدت کلمه یکی از ابعاد مهم انقلاب اسلامی است که مناسبت هایی همچون 13 آبان فرصت مناسبی برای نشان دادن وحدت به جهانیان است و با این فعالیت ها صدای وحدت را به گوش جهانیان می رسانیم.

پاک طینت تصریح کرد: نقش رسانه ها در موضوع نشان دادن وحدت کلمه در کشور به جهانیان مهم است و در این راستا نیز نباید اجازه دهیم که برداشت های سلیقه ای باعث از بین رفتن این وحدت کلمه ما باشد.

کد خبر 495661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha