مسئولان حوزه سلامت نیازهای بوشهر را تا ۵۰ سال آینده برنامه‌ریزی کنند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: مسئولان حوزه سلامت باید نیازهای استان بوشهر را تا ۵۰ سال آینده در سند چشم‌انداز توسعه برنامه ریزی و تدوین کنند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از بوشهر و به نقل از روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، آيت الله غلامعلي صفايي بوشهري، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر،  در نشست با مجمع خیران و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه بدون زیرساخت سلامت امکان پذیر نیست، گفت: جامعه سالم راه توسعه و پیشرفت را با برنامه‌ریزی طی می‌کند که این نشان دهنده نقش سلامتی در توسعه و پیشرفت است.

 

وی سلامت را بزرگترین سرمایه دانست و افزود: همه در قبال سلامت جامعه تکلیف دارند و باید ابعاد مختلف آن با رویکرد تقدم پیشگیری بر درمان در جامعه نهادینه شود.

 

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه توسعه مشارکت خیران در امورات مختلف جامعه امری ضروری دانست و گفت: تلاش در راستای امورخیریه‌های سلامت یکی از نیازهای استان بوشهر است.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ضمن ارائه راهکارهای مناسب در حوزه سلامت استان بوشهر افزود: با توجه به نقش مهم برنامه‌ریزی و تدوین سند چشم انداز مسئولان حوزه سلامت باید نیازهای استان بوشهر را تا 50 سال آینده برنامه ریزی کنند.

 

آيت الله صفایی بوشهری، با استناد به بیانات رهبر فرزانه انقلاب تاکید کرد: همانگونه که معظم‌له فرمودند خانواده بیمار جز رنج بیماری نباید رنج دیگری داشته باشند افزود: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب تلاش در زمینه سلامت بسیار مقدس است.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با تاکید بر توجه مسئولان برای کاهش دغدغه مردم در حوزه سلامت گفت: توجه به دستورات دین در حوزه سلامت و تمرکز بر سبک زندگی اسلامی بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

 

وی تاکید کرد: مجمع خیران سلامت می‌تواند در راستای ارتقای وضعیت سلامت جامعه نقش‌آفرین باشند.

 

کد خبر 499664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha