حوادث تروریستی در جهان به دلیل اختلال های جمعیتی و خانواده است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد با اشاره به استحکام خانواده ها گفت: حوادث تروریستی در جهان به دلیل اختلال های جمعیتی و خانواده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمدرضا جوادیان زاده، مدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد امروز (16 آذر) در همایش «سیاست جمعیتی و ترویج ازدواج مناسب» در سالن شهید علیزاده دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: همانطور که مقام معظم رهبری سیاست های 14 گانه در خصوص جمعیت ارائه کرده اند ما نیز باید با بحث های کارشناسی در خصوص آنها فعالیت کنیم.

وی افزود: یکی از مهمترین مشکلاتی که در جامعه امروز جهانی بوجود آمده است در خصوص اختلال جمعیتی در جهان است و اگر می خواهیم که جامعه را به سمت و سوی مناسب پیش ببریم باید خانواده ها را تقویت کنیم.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد تصریح کرد: ما در گذشته شاهد خانواده های موفق بودیم زیرا آنها از استحکام بسیار قوی برخوردار بودند و اجازه گریز از مرکز به فرزندان داده نمی شد.

جوادیان زاده تصریح کرد: جمعیت در کشورهای مختلف دارای پیچیدگی های بسیار زیادی است که باید برای ان برنامه داشته باشیم و از طریق کیفی سازی خانواده ها در راستای تعدال جمعیت گام برداریم.

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات تروریستی در جهان از جمله فرانسه به دلیل اختلال جمعیت است که ما باید مراقب باشیم تا بنیان خانواده هایمان برهم نخورد و در این مسیر حرکت نکنیم و هر کدام از اعضای خانواده جایگاه خود را بشناسد.

کد خبر 506022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha