بررسی نقاط قوت و ضعف مسابقات مدهامتان و جزئیات برگزاری یازدهمین دوره

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور گفت: جلسه بررسی نقاط قوت و ضعف مسابقات مدهامتان برای برگزاری بهتر یازدهمین دوره از این مسابقات شامگاه پنجشنبه برگزار شد.

مرتضی طاهری با اشاره به تشکیل کارگروه برگزاری مسابقات مدهامتان در سال 1395 به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان اظهار داشت: این کارگروه شامگاه پنجشنبه با حضور اعضای مختلف برگزار شد و نمایندگان از استان‌های قم، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، البرز و یزد  در این جلسه حضور داشتند.

 

وی افزود: در این جلسه نقاط قوت و ضعف دهمین دوره مسابقات مدهامتان مطرح شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای سال 95 و بهتر برگزار شدن آن در دستور کار قرار می‌گیرد.

 

معاون فرهنگی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور بیان داشت: یکی از این پیشنهادات، برگزاری مسابقات در زمان خاص بود و کیفیت برنامه‌ها، هزینه‌های برگزاری و مسائل مختلف از دیگر موارد مد نظر مطرح شده در این جلسه به شمار می‌رفت.

 

وی خاطرنشان کرد: شناخت نقاط قوت و ضعف مسابقات کشوری، اعزام کارشناسان فرهنگی هنری جهت نظارت‌های مراحل استانی این مسابقات پیش از مرحله کشوری و جدیت در این موضوع، حضور کارشناسان از تمام استان‌ها، برگزاری دوره‌‌های آموزشی برای کارشناسان فرهنگی هنری برنامه و شرکت کنندگان در مسابقات نیز در این جلسه پیشنهاد داده شد.

 

طاهری افزود: همچنین رفع مشکلات آئین‌نامه مسابقات نیز از دیگر مسائل مهم مطرح شده در این جلسه به شمار می‌رفت و حضور شرکت کنندگان در رده‌های سنی زیر 18 سال از دیگر مسائل مهم به شمار می‌رود که در کنار بخش خواهران، در این مسابقات جدی گرفته خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: برون‌سپاری فعالیت‌ها به کانون‌ها برای بحث‌های مختلف و برگزاری مسابقات نیز از دیگر مباحث مد نظر به شمار می‌رفت.

 

کد خبر 508454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha