نمایشگاه گروهی کاریکاتور با عنوان «صرفه جویی  مصرف آب» در کرمانشاه برگزار شد

خبرگزاری شبستان: رئیس انجمن کاریکاتور کرمانشاه، گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب و نحوه صحیح استفاده از این نعمت الهی است که دستاوردهای هنرمندان کرمانشاهی در این زمینه را به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، نمایشگاه گروهی کاریکاتور با عنوان «صرفه جویی در مصرف آب» پیش از ظهر امروز با حضور ابراهیم رحیمی زنگنه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، سرپرست آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه و جمعی دیگر از مسئولان و هنرمندان کرمانشاهی در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی شهر کرمانشاه برپا شد.

 

حمیدقالیجاری، رئیس انجمن کاریکاتور کرمانشاه درباره نمایشگاه مذکور، گفت: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته از ساعت 9 صبح الی 18 عصر آماده بازدید علاقه مندان است.

 

وی، افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب و نحوه صحیح استفاده از این نعمت الهی است که دستاوردهای هنرمندان کرمانشاهی در این زمینه را به نمایش گذاشته است.

 

به گفته قالیجاری، نمایشگاه مذکور توسط شرکت آبفای شهری کرمانشاه و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شده و آثار هفت تن از هنرمندان کرمانشاهی عضو انجمن کاریکاتور کرمانشاه در آن به نمایش گذاشته شده است.

 

این مقام مسئول، یادآور شد: 50 اثر هنری هنرمندان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده و فردا در کنار این نمایشگاه نیز ورک شاپ یک روزه ای با موضوع صرفه جویی در آب  و بحران آب برگزار خواهد شد.

 

قالیجاری، از برگزیده شدن آثار تولیدی در ورک شاپ برپا شده توسط علاقه مندان خبر داد و گفت: به پنج نفر از هنرمندان آثار برگزیده هدایای نقدی اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 510044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha