بیش از یکصد داوطلب در انتخابات اسفند ماه رقابت می کنند

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد انتخابات استان سمنان از ثبت نام هفت نفر برای حضور در انتخابات خبرگان رهبری و109 نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبرداد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان محمدرضا میرزایی امروز(5دی)  در جمع بندی لیست نهایی داوطلبان در انتخابات به خبرنگاران گفت: آیت الله سید محمد شاهچراغی، حجت الاسلام عربی، حجت الاسلام عرب عامری، حجت الاسلام ابراهیمی، حجت الاسلام ایمانی، حجت الاسلام صدرالهی و حجت الاسلام صابریان داوطلبان حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستند.

 

وی تعدادداوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان را 109 نفر دکر کردوگفت: در شاهرود و میامی ۳۷نفر شامل سه بانو، در دامغان۲۱ نفر و با حضور یک خانم، سمنان، مهدیشهر و سرخه ۲۹ داوطلب بدون حضور بانوان و گرمسار و آرادان با ۲۲نفر نهایی شده است.

 

میرزایی با بیان اینکه صلاحیت داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از پنجم تا 14 دی ماه توسط هیات های اجرایی بررسی می شود ادامه داد: پس از آن، افراد رد صلاحیت شده فرصت دارند از 16 تا 19 دی اعتراضشان را ارائه دهند تا هیات های نظارت بر انتخابات آنها را بررسی کنند و نتیجه را تا 26 دی به شورای نگهبان دهند.

 

 

کد خبر 510694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha