سومین نشست «اندیشه و قلم» در فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: فرهنگ سرای اندیشه سومین نشست "اندیشه و قلم" با موضوع اندیشه نگاری ادبی در "داستان جاناتان مرغ دریایی" را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای اندیشه، در سومین نشست "اندیشه و قلم" با موضوع اندیشه نگاری ادبی در "داستان جاناتان مرغ دریایی" نوشته ریچارد باخ در فرهنگ سرای اندیشه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

جاناتان، مرغ دریایی ، کتابی است سرشار از امید. داستان پرواز و رهایی. داستان چگونه پریدن و چگونه دل کندن ، داستان رها کردن و شکستن تمام عادات. یک داستان نمادین که می شود از آن اوج گرفتن را آموخت. اینکه هرگز نباید مایوس شد و دست از تلاش کشید. نویسنده ی این کتاب، ریچارد باخ، خلبانی است که تا کنون سه کتاب درباره ی پرواز نوشته است و جاناتان مرغ دریایی یکی از زیباترین این سه کتاب است!

 

گفتنی است در این نشست که اندیشه های عرفانی و فلسفی جاری در داستان جاناتان مرغ دریایی اثر ریچارد باخ موضوع بررسی می باشد ، دکتر امیر علی نجومیان و دکتر موسی اکرمی به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

 

لازم به ذکر است این برنامه روز یکشنبه 6 دی ماه ساعت 17 در سالن اجتماعات فرهنگ سرای اندیشه برگزار و ورود برای عموم آزاد است.

 

 علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگ سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88505513 تماس حاصل نمایند.

 

سومین نشست"اندیشه و قلم" در فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود

                                                                                                                                                       

کد خبر 510727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha